Subject: IS3106 Varbla KP fiidri rekonstrueerimine, Lääneranna vald, Pärnumaa-kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 15:15:04 +0200

Tere,

Varbla KP fiidri rekonstrueerimise projekt on varasemalt Transpordiametiga
kooskõlastatud, kuid kooskõlastus hakkab aeguma. Kas oleks võimalik
kooskõlastust uuendada? Lahendus muutunud ei ole.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.